Min nya blogg!

Hejsan. Jag har gjort en ny blogg här på blogg.se. Hoppas du gillar bloggen som jag skriver här. Kommer skriva ganska ofta, och jag kan väl börja skriva om min morgon, då? Okej, min morgon började med jag jag vaknade, eller pappa väckte mig för jag skulle på gymnastik i tre timmar, men nej.. Inte kan man åka till gymnastik med ont i halsen.. (?) Nej, jag stannade hemma istället. Jag tittade i presentkalendern och idag fick jag.. En prydnads tomte, som var en tjej.. Förstår ni? Hah, men den var jätte söt. nu står den ovanför min säng.

Resten av dagen.. Blir väl hemma, antar jag? Om jag fortfarande är lika snorig och har ont i halsen. Ska försöka skriva mycket i bloggen idag. Det kanske inte kommer bli intressant nu när jag bara är hemma, men du får klara dig! Nu måste jag faktiskt gå ut och mata kaninerna.. Hejdå!

♥ Kram Ebba ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

en prydnadståmte... okej... Men du behöver inte skriva förstår ni för du skriver ju på svenska det klart vi förstår?

2009-08-01 @ 10:59:37
Postat av: <3

jätte fin blogg ebba!!! jag förstår i alla fall det där med prydnadstomten!!

2010-03-16 @ 21:13:51
URL: http://gndbff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0