Hemmadag..

Hejsan alla  framför datorskärmen! Idag har min dag varit hemma, för jag är otroligt förkyld, ont i halsen, hängig och vet inte om jag har feber.. Kanske ska ta tempen, eller inte ? .. Idag har jag bara tagit det lungt och slått in presenter osv.. Apråpå det, gjorde jag ett halsband till min syster, som jag satt och gjorde i en halvtimme, men när jag var klar och skulle knyta ihop det slutade det med att jag fick värsta hostattacken och tappade halsbandet XD :( Orkar inte göra ett nytt just nu! Hoppas jag kommer imorgon, men troligtvis inte.. Men hoppas verkligen det, eftersom vi pysslar imorgon, och ska se treornas luciatåg.. Men eftersom min syster Tilda går i trean ska vi se luciatåget!  Fast i kyrkan, när jag gick i trean var jag faktiskt lucia! :D Coolt va? Skoja, menmen.. Jag har inget att göra så det får väl bli en enkel bild på mig..

I


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2009-03-13 @ 01:08:32
URL: http://inspirationbyemelie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2009-06-28 @ 19:19:53
Postat av: Anonym

ursäkta, men det står? OM ebba står det att hon e tolv

2009-07-10 @ 20:52:58
Postat av: Anonym

varför skriver du aldrig i din blogg den kan diu lika gärna radera!

2009-10-02 @ 20:59:05
Postat av: Sanna

Du skriver jätte duktigt, för att vara så liten! Du kommer gå långt :)

2010-03-02 @ 17:31:14
URL: http://sdina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaha, oj sorry trodde inte du va tolv :O såg det nu! Ledsen :|

2010-03-02 @ 17:32:07
URL: http://sdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0