Bilder på menyn (?)




Här kommer en riktigt konstig bild på mig, men den var den bästa i alla fall. Hahha, men kommer säkert ladda ner massor, massor, massor med bilder! För mamma och pappa har köpt en ny kamera som tar jätte bra bilder (dock är denna bild tagen med min mobil) =) För vår kamera eller vår förra den var sådär, men det typ gick sönder, men nu har vi en ny kamera! Den är jätte bra.

Juste, igår var det ju idol. Satt och höll tummarna att Alice klarade sig, och det gjorde hon! Wohoo! Tror ändå Kevin kommer vinna, men det spelar ingen roll, oavsett om hon kommer 2:a eller 1:a, hon är ändå lika bra. Bara hon är med i finalen, så nöjer jag mig! Haha! Nu skriver jag inte mer. Hejdå!

♥ Kram Ebba ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0